Vi kan gå genom eld, bara för ikväll !

Rolig blogg jag driver verkligen !
Har helt enkelt inte haft nåt vettigt att skriva.
 Men den jobbigaste skolveckan någonsin är över, sjukt jävla skönt! Ikväll blir det att gå ut och äta med bästavän sen sova där. SUPERMYSIGT!  Va på sjukhuset innan och kollade min fot som är suprakonstig, ska in på röntgen på måndag, hoppas det inte är nått allt för seriöst. Ska bli bättre med uppdateringen också , Lovar nästan (a)

tänkte köra en FET hiss till mina underbara tygskor, eller alla tygskor. Jag har ungefär 3 låga par
och ett par höga , ÄLSKAR DEM !


Sen har jag ett par högklackade jag köpte i göteborg i vintras som jag endast använt
2 gånger ungefär kändes lite onödigt. Dem är snygga så får väl snöra på mig dem nån dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0