start a revolution, stop hating your body !



Alltså såg nyss ett program på tv om Tjejer med Anorexia.
Det är så sjukt hemskt att se en tjej som är vacker förstöra sig så otroligt mycket som dem gör. Det är helt okej att ha några extrakilon på kroppen. Det är okej att inte vara den smalaste av kompisarna. Det är helt jävla okej att vara stolt  över den man är och över sitt utseende och kropp. Kan seriöst inte förstå att både killar och tjejer kämpar varje dag för att gå ner i vikt, som svälter sig och ser på sig själva med avsky. Som inte inser att dem redan är vackra precis som dem är. Okej.. det är inte många som ser sig själva som vackra, eller som är stolta över hur dem ser ut. Vi borde börja tänka mer så. Att vi är fina precis som vi är För fyfan vad dåligt jag mår över att se folk på tv tex, svälta ihjäl sig alltså att det går så långt att det blir farligt och när det tillomed går så långt att man ligger på gränsen till döden. (?!). Det finns folk som kämpar varje dag för att gå upp i vikt, som vill ha lite kurvor och som skulle göra vadsomhelst för att se ut som DIG! du är fin. Efter att ha sett på detdära programmet så ska jag sluta jämföra mig med andra, jag ska se mig själv som unik och att jag inte kan gå omkring och jämföra mig med andras utseende för jag ser inte ut som någon annan, jag är IZABELLE mitt eget jag.
Lite rörigt inlägg men va tvungen att avreagera mig någonstans, så bloggen kändes bäst.
GOD DAMN WE ARE BEAUTIFUL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0