we're the new generation lets bring some peace !

Idag är det söndag minsann.  Snart är det jullov, AWESOME!
Jag tycker det har gått så galet fort hit, alltså från sommarlovet. Men det är ju bara grymt, då äre ju sommarlov snart igen :D  Jag har inte köpt en enda julklapp heller.. så dehär känns ju helt underbart. Inte stressad alls.^^
Idag ska vi baka massvis med julgodis här hemma, det betyder att jag kommer rulla till skolan imorgon. Förresten så gick jag och la mig vid kvart över tio igårkväll, tidigt för att vara mig, dessutom på en helg. Men la mig och kollade 4 avsnitt av The O.C bästa serien någonsin kan jag ju säga.
Nej nu ska jag fixa lite !



FRED UT AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0