Det jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn..

Hey!
Jag ska lägga upp bilder på det jag köpt i både göteborg och skövde såfort min kamera vill fungera, så det är därför jag inte gjort det än eftersom kameran inte vill fungera!
Idag blir det somsagt skövde igen för Nattis skulle byta en tröja hon köpte. Men idag blir det minsann inga klackar, fytusan UGGS FOR THE WIN! <3  Tänk er liksom, en askall dag då man fryser att mysa in sig i ett duntäcke, istället för en tunn filt. Så äre med uggs, det är som ett duntäcke medans klackar är som en tunn filt. HAHA okej.. dedär varrt bara konstigt men hoppas you get it anyway!
Ska fixa mig nu så vi kommer iväg så fort som möjligt till bussen och skövde!




FRED UT FELLAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0