To much of you is never enough !

HEY AMIGOS!
Det  blev ett tidigt och somvanligt mycket fullproppat tåg till göteborg igår med Nattis. Vi satt mellan vagnarna på varsinn ful stol somvanligt.. Sen typ gick det assegt. Men vafan! när vi kom fram vare bara shopping som gällde.
Rean sög, seriöst den verkligen SÖG. Hittade inget vettigt inte nattis heller för den delen. SICK! Men fick med mig ett par snygga kängor med klack hem och en kofta, så jag är nöjd! Nattis fick också med sig ett par skitsnygga kängor typ. Det va så sjukt mycket folk, Gina Tricot va typ welcome to hell.. ellernåt. Men vi träffade Simon och Christian på donken, så det varrt ju trevligt att få träffa dem. :D  Tog  19.07 tåget hem, förresten köpte vi med oss SUBWAY mat, that's awesome jag lovar<3
Det blev inte så mycket inhandlat men det var en galet bra dag i Göteborg med min bästavän, har dock inga bilder.
Bild från i somras!


FRED UT AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa de du köpte ? :)

2010-12-29 @ 22:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0