Take me as I am, don't ever try to change me !

HEJ!
Jag kan knappt prata och halsen värker, haha men va i skolan iallafall.  Har fått reda på So betygen och hade höjt mig så känner mig GRYM at the moment. Har tagit lite kort, idag och igår.  Har ju fått låna hem en väldigt enkel men bra systemkamera som jag have fun with . Dock blir det väldigt mycket bilder på bara mig :$
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra,  eller jo lära mig en engelskatext tills imorgon, yey!
Ah just det! Har lite ny design, ville uppdatera lite, den andra hade blivit lite tråkig, Och jag suger på att fixa bloggar och designer osv, men dehär får duga suckers!




FRED UT AMIGOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0