Take it in, breath it out !

Jag skulle springa efter men trampa snett ibland gör man fel ibland gör man rätt.
Ibland gör man rätt ibland gör man fel, lev med det. Det kan vara svårt att leva med det, men man måste försöka. Jag menar let's give it at least one chance.  Du förlorar inget, va inte rädd för att förlora. Alla förlorar nångång alla gör fel och alla gör rätt. Ibland svider dedär felet man gjorde och det känns som man aldrig kommer komma över det, tro mig man kommer över det. Sen i efterhand kan man skratta åt det. Och känslan av att ha gjort nåt helt rätt är awesome. Alla gör rätt på sitt sätt men även fel. Liksom jag är LÅNGT ifrån perfekt men jag är stolt över den jag är men inte med överflöd. Jag trivs med mig själv och de som försöker trycka ner mig försöker man helt enkelt strunta i, för du vet själv att deras ord är tomma, det finns ingen sanning i dem orden. Lev DITT liv, ha DINA egna drömmar, sätt upp och ha höga planer för just DITT liv, stå för DINA åsikter för dem är precis lika mycket värda som alla andras. Så låt förihelvete aldrig nån idiot trycka ner dig för den du är. För alla är Unika och speciella på sitt sätt och ingen borde ändra på sig för att nån annan tycker det, sånt är bara sjukt. Va stolt över dig själv och stå för den du är !



FRED UT AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

En fråga (: är du såhär på stan i skolan mm? Jag vet många bloggare som bara fällar för att göra sig speciella annars .. Hoppas inte du är sån du verkar vara en grymt skönperson . Fred ut amigos!

2010-12-19 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0