So this is christmas ?

för det första har jag inte kunnat komma in på blogg.se därav den dåliga uppdateringen.

MEN GOD JUL FÖRFAN AMIGOS !

Hoppas ni får en rockig julafton med många julklappar, mat osvosv!
Jag har hunnit kika i strumpan, GODIS FOR THE WIN.
Igår va det uppesittarkväll med bingolotto och massa mys, jag trodde jag vann en bil så fick typ hjärtstillestånd och dog. haha (a) Får se vad jag får i mina paket ikväll, önskade mig fred på jorden men det va nog lite för mycket begärt men man kan alltid hoppas! :)

Nu ska jag fortsätta min julafton !
I'm wishing you all a merry fucking Christmas !


FREDUT AMIGOS!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Het bild hörru! :D

2011-01-05 @ 13:05:28
URL: http://justjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0