Peace and Love det är ömsesidigt !

Det här inlägget är till några som är speciella, som har gett mig hjälp och varit jättesnälla, jag antar att jag borde säga tack för att någon har ställt upp och gett mig kraft. Du får mig att le även när jag ramlar. Allt du har gett mig jag är så tacksam! Du har ställt upp och varit som en vän punkt, När jag gått mot stupet och allt varrt fett jävla tungt. Tack min vän tack för allt, tack för dig att du har backat mig när allting fuckat sig. Ska stå vid din sida som du stått vid min,och ge dig hopp i ditt liv som du gett hopp i mitt, du är en optimist och du ställer upp som en vän, tack för att du hjälpt mig upp.
Sen vill jag tacka dig min vän, du har ställt upp till hundra procent.
Oavsett vad som hänt så har du gett mig stöd i sånna stunder som jag har varit rätt så körd.
Så har du gett mitt liv ett ljus, någonting att tro du är som min bästavän och som min bror.


FRED OCH KÄRLEK AMIGOS !


Kommentarer
Postat av: Stinuuz

Sv; Hejsan tack,din blogg var också fin ;) ja,det kan vi (:

2010-12-27 @ 10:23:14
URL: http://stinuuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0