Lets join the redhead club baby !

Dålig uppdatering!

Men färgade iaf håret i Måndags, nattis hjälpte mig med det.  Det blev brunt med massvis med rött i så det vart grymt. Jag färgade också Nattis hår och det varrt jättefint.  Idag blire plugg, sen träffa ina vid 18.00 ellernåt sånt. Trevligt alltså!  Förövrigt har jag värsta assvåra So testet på fredag, och biologi läxa. Så det suger lite. Men det ska nog gå ändå! :D

Den här färgen använde jag mig av, Och den va sjukt bra! :D

Den här använde nattis! :)

Jag gjorde värsta balla dreadsen på Nattis! (A)

Haha peace dudes!

Såhär blev resultatet av mitt hår, HELNÖJD! :D


FRED UT AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: You know me,

De där ser fasen kul ut Izabelle! :>

2010-12-08 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0