Just another pretty face !

Hej!
Min jul varrt grym, men många grymma julklappar. Tänker inte skriva ut allt här för det är nog rätt ointressant. Lite kusiner och morbror och mormor och morfar och ja gud vet alla.. det va många här iaf ! Vi åt sen kollade vi kalle anka.  Lite senare öppnade vi julklappar.
Imorgon drar jag och nattis (kanske ina?) till Göteborg för att dra igenom varenda affär på mellandagsrean, REOR IN MY HEART <3
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite !

All Time Low - Holly (Would You Turn Me On?)
Man kan tro att det handlar om en tjej, men med Holly menar dem Hollywood !


FRED UT AMIGOS!

Kommentarer
Postat av: SMOFFI

all time low är så friggling awesome!

2010-12-27 @ 16:48:08
URL: http://smoffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0