När allt man behöver är förtroende och en hjälpande hand.


Heder åt det finaste jag har, mina närmsta vänner !

Moa, Bror!
du är grym, finns alltid där när jag behöver dig, och du förstår mig.  Vi är så sjukt lika men ändå så sjukt olika.  Vi har ju haft våra bråk men det har ju alla, det är ju det som Gör oss till Brushor! Du är awesome Älskar dig!<3

Natalie, Bästavän!
du är obeskrivlig, helt underbar. Du har stöttat mig genom så sjukt mycket och när allt har vart åt helvete så har du fått mig att se allt det ljusa och fina i det mörka. Hand i hand livet ut, älskar dig bästavän. <3

Angelina, fina du!
Vi har så sjukt galna minnen, dem är oslagbara. Du får mig alltid på det bästa humöret och med dig blir allt så enkelt. Om jag behöver prata så finns du alltid där, och förstår. Det är jag sjukt tacksam över TACK!
Jag älskar dig <3

Emil, bästa !
Du vet sjukt mycket om mig som jag inte skulle berättat för vemsomhelst. Du finns verkligen ALLTID där. Och stödet du ger mig betyder så enormt mycket vännen. Du ska veta att jag finns där för dig, precis som du finns där för mig. Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0