If you can't live without me, why aren't you dead yet ?

Skövde idag med Natalie för lite mer shopping, det blev ett par asmysiga  tumvantar som va orangea, göör söta! Det blev också en mörkblå mysig tröja, köpte allt på Gina. Hade mina klackar jag köpte i måndags, säger bara en sak.. DÖDA MIG vad ont det gör..seriöst go for it.. jag hugger av halva mina fötter snart. Men dem är ju snygga så det får man stå ut med.. eh fast näh det borde man inte.
Känner verkligen att jag behöver sommar nu, det är så sjukt underbart.
Imorgon blir det antagligen skövde igen eftersom Nattis vill lämna tillbaka en tröja hon köpte, så då tvingar hon med mig av alla människor.

Alla älskar cambilder, speciellt oseriösa ! ;)


Kommentarer
Postat av: dajana

shoppa är alltid kul ! ;D

2010-12-30 @ 14:16:24
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0