I can see clearly now, the rain is gone

Bad update, I will be better, I promise!

Igår va det julavslutning i skolan, massa som sjöng fintfint (Y). Sen fick vi betygen, dem va helt okej så det får duga. Sen tog jag bussen hem och käka lite snabbt för att sen gå ner till stationen med nattis för att åka till skövde och köpa julklappar.  Köpte till Storebror och Lillebror, awesome, right? Nu äre bara julklapp till pappa kvar, för mamma har jag redan köpt till (a)  När jag kom hem åt ja lite sen la jag mig och kolla The O.C, va rätt trött efter en hel dag i skövde med så sjukt mycket folk, jesus kristus säger ja bara! :O  Idag har jag ingen aning om vad som händer, får väl se.


Min hund är asball, ayeah !


FRED UT AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0