Allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om

LÖRDAG IS THE SHIT AMIGOS!

Idag äre lördag och igår vare Fredag, logiskt va? ;) Haha men iaf, igår gick jag ut med ina och moa på kvällen vi drog ner till moa och myste lite sen kom jag hem runt 22.00 typ. Så det va trevligt .  Idag ska jag bannemej baka massa julgodis och mosa i mig allt sen ska jag rulla till skolan på måndag, awesome ! Och jag bara längtar efter och saknar sommaren så sjukt galet mycket. Är redan trött på snön..liksom det har inte ens vart julafton än, det är typ illa.. Btw så har jag bara köpt en julklapp och är typ pank ehe (a) Så får ta tag i det på måndag eller nåt :)

Ha en fin lördag!
Härlig sommarbild, och ja, jag och moa är grymma på svanhopp!


FRED UT AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0